Hned z kraje roku se nám povedlo nastavit zákaznickou akademii pro našeho klienta emplifi. Zadání znělo jasně. Vytvořit nový studijní portál, který bude reagovat na nejnovější trendy a zajistí zvyšování odbornosti a certifikace zákazníků klienta. A povedlo se. Více si o tom můžete přečíst zde.
V dovolenkovém módu se nám povedlo vyhrát hned další výběrové řízení pro nadnárodní společnost v pivovarnickém odvětví. Hned na podzim začala smršť nového byznysu a povedlo se nám přivítat na palubě další zvučná jména v bankovnictví i sportovním odvětví. Povedlo se nám získat 15 nových klientů. Na odhalení jednotlivých jmen musíme bohužel zatím počkat. Brzy je začneme však postupně odkrývat. Takže se máte rozhodně na co těšit!
Prázdná nezůstala ani naše polička ocenění, kam přistálo ocenění Microsoft Partner Awards, 25. místo v českém žebříčku Fast 50 od Deloitte za náš 393% meziroční růst, a také první místo v IT produkt 2021 od redakce Computerworld.
Zjistili jsme, že potřeby trhu jsou důležitější než naše plány. Původně totiž Scormium sloužilo pro distribuci vzdělávacího obsahu. Rok 2020 ale vším zamíchal a s ním přišla i potřeba vyvinout komplexní vzdělávací systém (LMS). A tak jsme se do toho pustili:
V procesu jsme ale zjistili, že jde jít ještě dál a rozhodli jsme se posunout LMS na LXP. Tedy platformu pro komplexní vzdělávací zkušenost. Proč je to důležité si můžete přečíst v článku zde. Připravili jsme tak spoustu nových funkcí jako studijní cesty, implementaci do e-commerce, gamifikaci, pokročilý reporting, kvízy a dotazníky či eventový modul.
První verze Scormium původně pochází z dílny softwarové společnosti Sense4code. To znamená, že se na začátku roku vedle zvyšující poptávky a nároků na vývoj produktu musel rozjet hiring. Teď už je nás 15, máme vlastní obchodníky a neustále rostoucí vývojový tým. Hiring ale rozhodně nekončí, takže jestli toto čtete a libí se vám Scormium, tak napište a dáme si u nás kafe. A teď ještě krátké ohlednutí, jak na tom jsme teď:
Tak dlouho se chodí s kódem k vývojáři, až se značka utrhne. Tímto zcela vymyšleným příslovím chceme naznačit, že se nám stalo to, co většině technických firem. Dělali jsme produkt a soustředili se, aby byl vymazlený, ale řešit nějakou značku zkrátka nebyl při tom překotném a rychlém růstu čas. Ve spolupráci s freelancerem Tomem Garcym jsme proto letos dali dohromady novou vizuální identitu. Co si pod tím představit? Že to nebylo vůbec jednoduché a nebylo to pouze o logu. I když logo paradoxně to první, čeho si v nové identitě všimnete.
Vedle loga totiž při identitě musíte vyřešit barvy, písmo, webdesign, jaké fotky budete používat, jaký z toho máte mít pocit, proč je to kulaté, proč naopak hranaté a spousty dalších zdánlivě drobných aktivit, které ale na zákazníky působí podvědomě a tvoří ucelené a důvěryhodné vnímání vašeho produktu. Protože k čemu by bylo mít skvělou technologii, kdyby na lidi působila tak nějak pochybně a nejasně?
S tím se pojí ještě jedna část redesignu, která proběhla ještě dávno před tou vizuální. Dávali jsme totiž dohromady ucelený jazyk, kterým budeme mluvit. Tak vzniklo spojení, které už najdete v každém našem materiálu. Scormium = smysluplné vzdělávání.
Doufáme, že jsme to s tím bilancováním nepřehnali. Chlubení a vytahování totiž nemáme ve zvyku. Nechme ale minulost stranou a pojďme se podívat na to, co chystáme na 2022.
Děkujeme všem, kdo se na úspěchu Scormia letos podíleli. Ať už zaměstnancům, klientům nebo partnerům. 2021 byla díky vám jízda!